Dimarts, 6 de febrer a les 17h es va activar la venda d’entrades per a la nova temporada del Teatre L’Artesà i només en les primeres 24 hores es van adquirir un total de 2.842 entrades. Entre aquestes, 2.153 entrades han estat comprades per ciutadania del Prat, una xifra que representa el 75,8% del total, un percentatge que puja al 82,3% als espectacles més venuts com són “Lali Symon”, “Jauría”, “L’illa deserta” o “Casares-Camus: una història d’amor”. A més, aquestes compres han estat fetes per 411 persones amb codi postal del Prat, del total de 574 compradors. Aquest primer dia de venda suposa arribar a un 66,47% de mitjana en l’ocupació total de la temporada .
Una de les grans sorpreses d’aquest inici ha vingut amb la programació familiar, organitzada en col·laboració amb La Xarxa: ja en les primeres 24 hores ha arribat a una ocupació del 80,2%, dels quals el 88,7% de les entrades han estat comprades per ciutadania del Prat.
Per a gairebé una vuitantena de persones serà la primera vegada que vindran al teatre i una quarantena han consolidat la seva assistència després de començar a fer-ho a la temporada d’octubre a gener com a nous usuaris/es.
Aquestes són les xifres inicials d’una nova temporada després de tancar l’anterior amb un total de 5.647 entrades venudes per a les més de 25 propostes artístiques presentades. D’entre els prop de 2.200 compradors que han adquirit alguna entrada per a la darrera temporada, el 74,60% han estat ciutadans i ciutadanes del Prat de Llobregat.
L’ocupació mitjana de la temporada d’octubre a gener de 2024 va ser del 78%, una ocupació que en el cas de les propostes de la Sala Gran va pujar fins al 89,5%.