Dijous Teatre

La consagració de la primavera

13 abril , 20:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 45 min

Últimes Localitats

Roger Bernat, conegut per “desteatralitzar el teatre”, recupera per a Dijous Teatre questa obra participativa del 2010 a partir de la famosa coreografia de Pina Bausch del ballet d’Stravinsky.

Entrada

ENTRADES A LA VENDA A PARTIR DE DIMARTS 17 DE GENER A LES 17H

Totes les tarifes inclouen despeses de gestió (0,50€)

Preu 12,5 €     Anticipada 8,5 €

Tarifa Joves.Prat 5 € (és necessari presentar DNI)

Més informació i condicions de les tarifes aquí.

 

ESPECTACLE RECOMANAT A PARTIR DELS 12 ANYS.

Música Igor Stravinsky 

Creació escènica Roger Bernat a partir de la coreografía de Pina Bausch

Amb la col·laboració de Txalo Toloza, María Villalonga, Ray Garduño, José-Manuel López Velarde, Tomás Alzogaray, Brenda Vargas, Diana Cardona, Annel Estrada y Viani Salinas 

Direcció tècnica Txalo Toloza 

Disseny de so Rodrigo Espinosa 

Edició Juan Cristóbal Saavedra Vial 

Disseny d’imatge Marie-Klara González 

Coordinació Helena Febrés 

Una coproducció del Teatre Lliure y Elèctrica Produccions (Barcelona), Festival Instal·laccions/ Ajuntament Cambrils i Festival Transversales (México) amb el suport del programada del Fondo de la Unión Europea en México.

La consagració de la primavera

Roger Bernat / FFF

Es donen al públic auriculars sense fils de 3 canals. Se'ls convida a entrar a la sala. Sona “La consagració de la primavera” d'Igor Stravinski, un dels ballets més importants del segle passat, del qual Pina Bausch fes en 1975 una versió històrica. S'escolten diverses veus. En cada canal una cosa diferent. Veus en paral·lel que divergeixen i s'entrecreuen. Els espectadors són protagonistes de l'espectacle que és alhora un joc i una coreografia.

Roger Bernat, qui en paraules de Paul B. Preciado, desteatralitza el teatre, recupera per a Dijous Teatre questa obra participativa del 2010. En ella es troben els trets que distingeixen la creació d’aquest dramaturg: es desdibuixen els rols d’actor i espectador en dramatitzacions col·lectives on, com passa amb tota col·lectivitat, és el públic el que té la difícil tasca de posar-se en escena a si mateix.

Aquesta proposta també forma part de Camins Vius, el projecte educatiu del Teatre L'Artesà per a totes les escoles públiques del Prat, des de l’escola bressol al batxillerat, des d’una mirada holística i integral adequada a cada etapa evolutiva.

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Trobada amb Pedro Sepúlveda

27 novembre , 17:15 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Double Infinite

01 desembre , 18:00 h

Pep Ramis i María Muñoz es retroben de nou en escena amb una peça feta des de la fragilitat, la senzillesa i l’amor per l’ofici de la dansa.

Entre bambolines: formació amb Marta Montiel (I)

10 desembre , 18:30 h

Sessions teòriques-pràctiques amb consells pràctics per començar un projecte escènic

Comprar entrades