Recreativos Federico. Presentació de la instal·lació artística

03 desembre , 19:30 h

  • Duració: 1 hora

Llista d’espera

Presentació de la instal·lació d'Alex Peña, inspirada en l'univers de Federico García Lorca

Inscripció

En línia a través del web o presencialment al Teatre L'Artesà, L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

L’Alejandro Peña, amb una àmplia trajectòria en el camp de les arts en viu, ens proposa ara una composició de sis màquines recreatives que conformen una mateixa instal·lació. Cada peça està recreada entorn a una obra dramàtica de Federico García Lorca, creant una instal·lació exo-dramàtica, des d’una mirada sense prejudi­cis, que desnaturalitza la forma i l’estructura del consum cultural, i ens parla de l’explotació del llegat artístic amb humor i crítica.

Recreativos Federico:

La instal·lació es podrà visitar de 3 al 22 de desembre, de dilluns a divendres de 17h a 20h

Visites amb l’acompanyament del DRAMATIS Albert Boronat
DV 13 DES > 19 h
DV 20 DES > 20 h
Per a visites de grups fora d’aquests horaris, contacta amb teatrelartesa@elprat.cat

També us pot interessar...

Programació Expandida

Dramatis Club: Escena, imatge i silenci

31 març , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Marga Socias

02 abril , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Xerrada informativa "Biblioteca de la curiositat infinita"

02 abril , 19:30 h

Vols formar part de l'espectacle "Biblioteca de la curiositat infinita"? Vine a la xerrada amb la Marga Socias on ens ho explicarà tot!

Comprar entrades