Què passa quan un grup de persones es deixa portar pel joc, el moviment i els objectes més inesperats? Doncs que el Centre Cívic es converteix en un espai ple de sorpreses!
El Ribera esdevé l’escenari d’una experiència escènica comunitària única, fruit d’un procés creatiu compartit i acompanyat per la companyia Escarlata. A través del cos, el so i els objectes, les participants han explorat noves formes d’expressió, donant vida a una proposta en constant evolució.
No busquis un escenari clàssic, perquè aquesta experiència es desplega pels racons del centre, convidant-te a descobrir-la amb curiositat i ganes de deixar-te portar.
Ves a saber! D’algunes barreges en surten plats curiosos!
Desitjar "molta merda" al món escènic ve de l’època dels carruatges: quanta més femta deixaven els cavalls davant el teatre, més èxit tenia l’espectacle. Avui dia, s’utilitza com una manera simbòlica i afectuosa de desitjar bona sort entre les persones del món escènic.