Com a part d'Indisciplinats, tindrà lloc una proposta conjunta amb La Capsa, amb una sessió de DJ després de "Toná". Serà amb la dj i productora pratenca Ona, amb una sessió que combinarà ritmes contundents onírics, trancey-house, breakbeat, bleeps i àcid dels 90 i 2000.
Ona és productora i DJ del Prat de Llobregat. Neix a una família de músics i després de catorze anys de violí i estudis musicals troba la inspiració i el refugi a la música electrònica. Ona busca amb cada sessió despertar la sensibilitat al ball a través de la fusió i curació de ritmes contundents onírics, trancey-house, breakbeat, bleeps i àcid dels 90 i 2000. Viu en una constant recerca de noves experiències sensorials i veu la música influenciada pel seu estat anímic, viatjant a les diferents dimensions que la diversitat musical proposa.
06 abril , 12:00 h
Cinc pallassos que potser decideixen, en un gest màxim de poesia i humor, viure al llindar de la porta. El nou muntatge d’un dels clowns catalans més premiats i internacionals.
24 abril , 20:00 h
La companyia de dansa navarresa Led Silhouette i el coreògraf Marcos Morau ens ofereixen un encreuament de temps i llenguatges en el projecte personal d’aquests ballarins també intèrprets de La Veronal.